Velkommen til Vallensbæk Svømmeklubs Tilmeldingsside
.

Her foregår al holdtilmelding i VI39 Svømmeklub og her findes medlemsoplysningerne for svømmerne i klubben.

Alle medlemmer i VI39 Svømmeklub skal oprette en profil med personlige oplysninger for at kunne tilmelde sig på svømmehold og til events i klubben.

Oprettelse af en medlemsprofil gælder for alle nye medlemmer.

Første undervisningsdag i den nye sæson fremgår under tilmeldingen på det enkelte hold.

Spørgsmål til holdtilmelding mv. kan rettes til svømmeskole leder Mia Ibsen, undervisning@vi39swim.dk

Ved spørgsmål til kontingent el.lign. kan der rettes henvendelse til kasserer Niels Andersen ved e-mail: na@vi39swim.dk

Husk venligst at opdatere personlige oplysninger ved adresse skift, nyt tlf. nr. el.lign. på din profil.

For eksisterende medlemmer:

Du kan få gensendt dit login navn / ny adgangskode, på knappen "Glemt login info" til venstre.

Ved tilmelding til ny sæson før nye klubmedlemmer, skal du anvende din ”gamle”/eksisterende profil ved login. På den vis kan du tilmelde dig et hold inden tilmeldingen åbner for alle.

Hvis du ikke ønsker nyhedsbreve fra Vallensbæk Svømmeklub, skal du logge ind og opdatere din profil til "Ønsker ikke nyhedsbrev"

Hold i dag